سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرزوی پرواز
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

اگر پارتیشن ها ، boot record گم شده و یا صدمه دیده اند و یا اطلاعات کامپیوتر شما به واسطه یک حمله ویروسی یا اختلال سخت افزی گم شده اند ، یا اگر اشتباها دستور Fdisk به کار برده شده و یا به هر دلیلی فایلی از کامپیوتر شما گم شده ( و یا پاک شده ) نگران نباشید چون نرم افزار GetDataBack ساخته شده که مشکل شما رو حل کنه!
GetDataBack میتونه کمک بزرگی برای شما باشه زمانی که ویندوز درایو مورد نظر شما رو شناسایی نمیکنه! تکنولوژی پیشرفته این نرم افزار در بازگرداندن اطلاعات ( فایل ها و پوشه ها ) به شما کمک میکنه و امکان نداره در مورد خاصی نتونه کمکی کنه! این نرم افزار اختصاصا read-only هست به این معنی که فقط سعی در خواندن اطلاعات میکنه و هیچ وقت چیزی بر روی هارد شما باز نویسی نمیکنه به همین دلیل انتخاب خوب و ایمنی هست برای آنهایی که به این نرم افزار و کارکردش احتیاج دارن! کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان هست ... نرم افزار در مراحل مختلف کار بدون توجه به سطح دانش کاربر خودش توضیحات و راهنمایی های لازم رو انجام میده و درصد اشتباه از جانب کاربر رو به حداقل میرسونه! این نرم افزار در 2 نسخه و برای فایل های سیستمی Fat وNtfs ارایه شده!
دانلود GetDataBack 2.31 For FAT
دانلود GetDataBack 2.31 For NTFS
Translate To English
استفاده عاقلانه از این نرم افزار :
برای بازیابی اطلاعات از روی یک هارد دیسک صدمه دیده نباید این نرم افزار رو روی همون کامپیوتر نصب کنید بلکه باید این نرم افزار، روی یک کامپیوتر سالم نصب بشه وبعد از اتصال هارد صدمه دیده ( به عنوان هارد دوم ) به دستگاه سالم سعی در اتصال و بازیابی اطلاعات کنید!
سریال نرم افزار در بخش نظرات - همین لینک پایین!

در امانت خیانت نفرمایید

سریال Name: Jim Wilson
License Key: FZCNPVDYAWSRVN
getdata back for NTFS
برین حال کنین
getdata back for fat
Name: Jim Wilson
License Key: HFTLFDLFHFRCLH


[ پنج شنبه 89/4/17 ] [ 4:45 عصر ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ