سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرزوی پرواز
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

بازگشت زیباترین مجری تلویزیون مصر با حجاب اسلامی+ عکس
به گزارش قشم دیلی به نقل از شیعه آنلاین، "سامی شریف" رئیس سازمان رادیو و تلویزیون مصر طی اظهاراتی اعلام کرد که از این پس زنان محجبه می توانند به عنوان بازیگر و یا مجری در این سازمان فعالیت کنند.

گفته می شود مجوز فعالیت زنان محجبه در تلویزیون و رادیو مصر در حالی صادر شد که در 20 سال گذشته چنین کاری ممنوع بوده است.

در همین حال تعداد زیادی از مجریان و بازیگران محجبه طی اظهاراتی از آزاد شدن فعالیت آنان در رادیو و تلویزیون مصر استقبال کرده و خوشحالی خود را بیان نمودند. این مطلب در حالی بیان شد که طی چند سال گذشته بیش از 37 بازیگر و مجری محجبه به دلیل استفاده از پوشش حجاب از ادامه فعالیت محروم شده و از رادیو و تلویزیون مصر اخراج شده بودند.

در همین راستا "لمیاء فهمی عبدالحمید" مجری سرشناس مصری طی اظهاراتی ضمن استقبال از این امر، گفت: ظلم و ستم رژیم "حسنی مبارک" طی چند دهه گذشته دلیل و مانع اصلی فعالیت زنان محجبه در رادیو و تلویزیون مصر شده بود.

[تصویر:  1305313153_lamyae.jpg]


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 10:4 صبح ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

ه گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم:

 
به گزارش ماهستیم از چندی پیش در فضای مجازی به خصوص فیس بوک عده ای از جوانان اقدام به ساخت صفحه ای با عنوان «من از سیاوش مجری من وتو متنفرم» کرده اند، این تعداد از جوانان نه افسران جنگ نرم هستند و ... بلکه بینندگان تلویزیون من و تو هستند!
 

 

اعضا پیج «من از سیاوش مجری من و تو متنفر هستم» در فیس بوک با اشاره به پوشش نامتعارف و غیرمعقول سیاوش مجری من و تو از دست اندرکاران من وتو می خواهند تا سریعا نسبت به پوشش وی تجدید نظر کنند. گفتنی است از بدو تاسیس تلویزیون های ماهواره ای این اولین بار است که مجری برنامه با چنین ظاهر نامتعارف و عجیبی در مقابل دوربین ظاهر می شود.
 تلویزیون من و تو به لحاظ کادر انسانی [مجری] دارای ضعف هایی نیز هست،به عنوان مثال خنده های زیاد و غیرقابل کنترل سالومه،مجری برنامه «سالی تالک» یکی از اشکالاتی است که بینندگان من وتو بارها و بارها به آن اشاره کرده اند؛ یا مجری برنامه «scream for me Tehran» با ظاهر زننده و زشت ....
 

این روزها نیز سیاوش به کادر مجریان من وتو اضافه شده است تا کلکسیون مجریان عجیب و غریب این تلویزیون کامل شود؛بدیهی است تلویزیونی که ادعای ارائه فرهنگ اصیل و ناب ایرانی در فضای رسانه ای را دارد چنین مجریانی را برای نمایش فرهنگ ایران به جهانیان معرفی کند؛خوشبختانه یا متاسفانه برنامه هایی که فرهنگ ایرانی را به خوبی نمایش می دهد هم کم نیستند.


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 10:0 صبح ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

سخنان رئیس اداره غذا و دارو وزارت بهداشت درباره سوسیس و کالباس

جام جم آنلاین: «بنده خودم لب به سوسیس و کالباس نمی‌زنم حتی اگر جلوی چشمم گوشت ران را هم بگذارند و با آن سوسیس و کالباس درست کنند باز هم نمی‌خورم . کلا به مردم توصیه می‌کنیم که اصلا فست ‌فود و سوسیس و کالباس یا همبرگر نخورند.»

این جملات بخشی از گفت‌وگوی یک کارشناس یا معلم بهداشت، پزشک گوارش و... نیست، این جملات را دکتر احمد شیبانی ، رییس اداره غذا و داروی وزارت بهداشت می‌گوید و با اعلام تولید سوسیس و کالباس به‌صورت زیرپله‌ای و استفاده از خمیر مرغ که حاوی همه امعاء و احشای زائد مرغ است، مردم را از خوردن سوسیس و کالباس و همبرگر و به طور کلی فست‌فود نهی می‌کند.

رییس اداره غذا و دارو معتقد است که کارخانه‌های بزرگ و معروف سوسیس و کالباس که از وزارت بهداشت پروانه دارند، مشکلات کمتری دارند، اما همه سوسیس و کالباس‌هایی که در بازار هستند، از برندهای معروف نیستند: «شما می‌روی در ساندویچی یک کالباس یا سوسیسی را لای نان می‌گذارد و به شما می‌دهد، از کجا می‌دانید که چیست؟»

گفت‌وگوی ریاست سازمان غذا از چند زاویه قابل بررسی است: نخست؛ این که یک مسوول اجرایی از مردم می‌خواهد سوسیس و کالباس و به طور کلی فست‌فود را کنار بگذارند، یعنی صورت مساله را پاک کنند تا مشکلات حل شود، نشان از ضعف عملکرد سازمان غذا و دارو دارد، شاید از نگاه یک کارشناس نخوردن برخی موادغذایی تنها راهکارحفظ سلامت باشد، اما چنین موضعگیری یک مدیر اجرایی در برابر صنعت سوسیس و کالباس و رستوران‌های فست‌فود، این سوال را مطرح می‌کند، اگر مسوولیت نظارت بر عملکرد بهداشتی این صنایع، برخورد با رستوران‌های غیربهداشتی و فروشگاه‌های فله‌ای با وزارت بهداشت و سازمان غذا نیست، پس با کیست؟!

دوم؛ رییس سازمان غذا و دارو مدعی است که برخی کارخانه‌های تولیدکننده وضعیت بهتری دارند، پس چطور به‌عنوان یک مسوول اجرایی از مردم می‌خواهد تا لب به سوسیس و کالباس نزنند، آیا این توصیه به معنی ورشکستگی این کارخانجات نیست؟ از سوی دیگر چرا اسامی تولیدکنندگان مورد تایید وزات بهداشت اعلام نمی‌شود. آیا ترس از تبلیغ برخی برندهای موادغذایی بهانه‌ای است تا مجری سلامت مردم از ارائه اطلاعات خودداری کند؟

و بالاخره این که برخی مسوولان در حوزه‌های مختلف بویژه سلامت، این روزها با آگاهی از وضعیت نابسامان بهداشت و درمان پیش از منتقدان، خودزنی کرده و دست به انتقاد می‌زنند، در حالی که چنین رویه‌ای از عملکرد ضعیف مدیران مجموعه حکایت می‌کند، مسوولانی که می‌دانند وضعیت تولید برخی مواد غذایی در کشور مناسب نیست، چطور به جای استفاده از اهرم‌های اجرایی و نظارتی برای مهار بی‌قانونی، مردم را به تحریم کل آن صنایع فرامی‌خوانند؛ مشکل کجاست؟

سوسیس و کالباس

 


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 9:27 صبح ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

مجادله در ادبیات بر سر یک خال
حافظ:
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم سمرقند بخارا را

صائب تبریزی:
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم سر و دست و تن و پا را
هر آنکس چیز می بخشد ز مال خویش می بخشد
نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را

شهریار:
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم تمام روح اجزا را
هر آنکس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد
نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را
سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند
نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دلها را

محمد عیادزاده:
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورد دنیا را
نه جان و روح می بخشم نه املاک بخارا را
مگر بنگاه املاکم؟چه معنی دارد این کارا؟
و خال هندویش دیگر ندارد ارزشی اصلاً
که با جراحی صورت عمل کردند خال ها را
نه حافظ داد املاکی، نه صائب دست و پا ها را
فقط می خواستند این ها، بگیرند وقت ما ها را.....؟؟


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:46 صبح ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

.((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم

فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی

و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین)).


منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می کند.

التماس دعا


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:41 صبح ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ