سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرزوی پرواز
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
صبح روز شنبه با به صدا در آمدن زنگ فوریتهای پلیسی، شهروندی مشهدی از کشف گوری دسته جمعی خبر داد
 با توجه به ابعاد گسترده و تکان دهنده ی این کشتار، هنوز اخبار دقیق و رسمی از جزئیات آن به عموم، اطلاع رسانی نشده اما به گزارش خبرنگار ویژه نیروی انتظامی، تیمی متشکل از کاراگاهان مأمور رسیدگی دقیق به این حادثه شده و از همان ساعات اولیه گور مذکور، با حضور در محل حادثه مشغول بررسی های اولیه میباشند
 
هویت دقیق اجساد هنوز مشخص نشده اما تعداد آنها 12 نفر می باشند
 
بنظر می رسد این تعداد، بصورت تیمی مشغول برنامه ریزی برای ایجاد مزاحمت و ترساندن دختران و زنان بودند که در یک اقدام از پیش طرح ریزی شده همگی آنها کشته شده اند
 
به عکس این جنایت هولناک که به طور اختصاصی تهیه شده است توجه فرمائید فقط خانمهایی که طاقت دیدن صحنه های رعب آور را ندارند بهتر است نگاه نکنند
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
ایرانیان شاد

[ شنبه 90/4/11 ] [ 11:32 صبح ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]
 
 
 

?? درس شگفت انگیز از زندگی انیشتین

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد

 

1. کنجکاوی را دنبال کنید

"من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم "

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید ؟

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

2 .پشتکار گرانبها است

"من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم"

تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.مانند تمبر پستی باشید ؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید .

با پشتکار می توانید به مقصد برسید.

3 .تمرکز بر حال

"مردی که بتواند در حالی که دختر زیبایی را می بوسد با ایمنی رانندگی کند ، به بوسه اهمیتی را که سزاوار آن هست نمیدهد "

پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر 2 اسب سوار شوی .من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز .یاد بگیرید که در حال باشید.تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام میدهید.

انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است .

4 .تخیل قدرتمند است .

"تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است "

آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید ؟ تخیل از دانش مهم تر است ! تخیل شما پیش نمایش آینده شما است .نشانه واقعی هوش دانش نیست ، تخیل است.

آیا شما هر روز ماهیچه های تخیلتان را تمرین می دهید ؟اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.

5 .اشتباه کردن

"کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمیگیرد "

هرگز از اشتباه کردن نترسید .اشتباه شکست نیست .اشتباهات شما را بهتر،زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید . قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید .

من این را قبل گفته ام ،و اکنون هم می گویم ، اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ? برابر کنید .

6 .زندگی در لحظه

"من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم ،خودش بزودی خواهد آمد"

تنها راه درست آینده شما این است که در "همین لحظه " باشید .

شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید .،بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است، که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دارید .این تنها زمانی است که اهمیت دارد ، این تنها زمانی است که وجود دارد .

7 .خلق ارزش

"سعی نکنید موفق شوید ، بلکه سعی کنید با ارزش شوید "

وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید،وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید .اگر شما با ارزش باشید ،موفقیت را جذب می کنید

استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید ، بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد .

تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد .

8 .انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید.

"دیوانگی : انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن "

شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید ،به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید، و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید.برای اینکه زندگی تان تغیر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.

9 .دانش از تجربه می آید .

"اطلاعات به معنای دانش نیست . تنها منبع دانش تجربه است "

دانش از تجربه می آید . شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید ، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد .شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید .تکلیف چیست ؟ دنبال کسب تجربه باشید !

وقت خودتون رو صرف یادگرفتن اطلاعات اضافی نکنید .دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید .

10 .اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید.

"اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد"

2 گام هست که شما باید انجام بدهید .اولین گام این است که شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید ،این یک امر حیاتی است.گام دوم این که شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید .اگر شما بتوانید این 2گام را انجام دهید موفقیت از آن شما می شود

[ شنبه 90/4/4 ] [ 2:53 عصر ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

کاتلر در ورشو. ?? سپتامبر ????

فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) ‏ (?? می ???? در شیکاگو) یکی از سرشناس‌ترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ?? جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آنها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. کتاب اصول بازاریابی وی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود. [?]

سرگذشت

فیلیپ کاتلر در سال ????‍ در شهر شیکاگو در ایالات متحده آمریکا متولد شد. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه ام‌آی‌تی، فوق دکترای ریاضی از دانشگاه هاروارد و فوق دکترای علم و فناوری از دانشگاه شیکاگو است. کاتلر از سال ???? تدریس رشته بازاریابی بین‌المللی را در دانشگاه نورث وسترن آغاز نمود. [?]

اندیشه‌ها

کاتلر درک مفهوم بازاریابی را ساده اما اجرای آن را بسیار دشوار می‌داند. وی معتقد است که بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت مدیران است. مدیران باید با شناخت نیازهای مشتریان، برای آنان ارزش افزوده بیافرینند و رضایت آنان را به‌دست بیاورند تا نهایتا بتوانند با فروش محصولشان، برای سازمان خود سود کسب کنند. [?]

کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند. وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، فروش و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند. [?]


[ شنبه 90/4/4 ] [ 2:40 عصر ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

مدیریت بازرگانی که سرآغاز آن از فرانسه و دانشگاه ESCP Europe بوده‌است به بحث پیرامون چگونگی کنترل سود و سرمایه و هزینه و استفاده بهینه از امکانات می‌پردازد. می توان گفت هدف از این رشته عبارت است ازآشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حلهای مختلف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات متخذه . تیلور پایه گذار این علم در مکتب کلاسیک بوده‌است. از استادان مدیریت در ایران می‌توان دکتر مهدی الوانی، دکتر علی رضاییان دکتر علی اکبر فرهنگیودکتر سید رضا سید جوادین، را نام برد. از دیگر بحث‌های مدیریت بازرگانی بازاریابی می‌باشد که در سالهای اخیر به جایگاه باارزشی دست یافته‌است و به عنوان علم مطرح گردیده‌است. شرکت‌های بزرگ همواره درسالهای اخیر هزینه‌های سنگینی برای این مقوله در نظر گرفته و بازخورد مناسبی از آن دریافت نموده‌اند. بازاریابی خود به شاخه‌های متعددی تقسیم گردیده و دانشگاه‌ها سعی در پرورش متخصصین در شاخه‌های مختلف این علم نموده‌اند. بازاریابی را می توان به شاخه های متعددی تقسیم کرد که مهمترین آنها بازار یابی داخلی و بازار یابی بین اللمللی است. از دانشمندان مطرح این علم در ایران می‌توان به دکتر احمد روستا و دکتر داور ونوس در سطح بین‌المللی و فرد آر دیوید و فیلیپ کاتلر اشاره نمود.

بازاریابی چیست؟ فاصله ایده تا مرتفع شدن نیاز با استفاده از فرایند تبدیل ایده به کالا و مبادله آن را بازاریابی نام گذاری کرده‌اند البته تعاریف گوناگونی از بازاریابی در مراجع مختلف آْمده‌است که هریک از دیدگاه مکتبی و یا دانشمندی ارائه شده‌است، ولی نکته محوری در تمامی این تعاریف ارضاء نیاز مشتریان می‌باشد.

علم بازاریابی به لحاظ همبستگی بسیار زیاد با مدیریت استراتژیک در بسیاری از موارد به صورت ترکیبی به اجرا در آمده و شرکتها استراتژی‌های خود را با استفاده از علوم و زیر شاخه‌های بازاریابی تکمیل می‌نمایند. از دانشمندان این زمینه می‌توان به ایگور انسف اشاره نمود که خود یکی از پایه گذاران این علم نوین در دنیا می‌باشد.

برخی از زیر شاخه‌های بازاریابی عبارت‌اند از e-marketing,e-commerce و بازایابی بین‌المللی، رفتار مصرف کننده، بازاریابی داخلی، بازاریابی صنعتی و بازاریابی افقی و عمودی. هر یک از زیر شاخه‌های فوق ضمن تبعیت از اصول بازاریابی این امکان را فراهم آورده‌است تا متخصصین و علاقه‌مندان در زمینه‌ای خاص بررسی‌های لازم را به عمل آورند.


[ شنبه 90/4/4 ] [ 2:36 عصر ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]

یک تست ساده و جذاب که باید با صداقت به سوالات   ان پاسخ دهید   .

سوال اول  :
شما به طرف خانه   کسی که دوست دارید می روید  .

دو راه برای   رسیدن به انجا وجود دارد  :

ـ یکی کوتاه و   مستقیم است که شما را سریع به مقصد می رساند ولی خیلی ساده و خسته کننده است  

ـ اما راه دوم به طور قابل ملاحظه   ای طولانی تر است ولی پر از مناظر زیبا و جالب است  .

حال شما کدام راه را برای   رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب می کنید؟راه کوتاه یا بلند؟  

سوال دوم:

در راه دو بوته گل رز می بینید .یکی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید.شما تصمیم می گیرید 20 شاخه از رزها را برای او بچینید.

چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب می کنید

ما می توانید یا همه را یا از ترکیب دو رنگ انتخاب کنید

سوال سوم:

با لاخره شما به خانه او می رسید .

یکی از افراد خانواده در را بر روی شما باز می کند.

شما می توانید از انها بخواهید که دوستتان را صدا بزند.

یا اینکه خودتان او را خبر کنید.

حالا چکار می کنید؟

سوال چهارم:

شما وارد منزل شده به اتاق او می روید ولی کسی انجا نیست.پس تصمیم می گیرید رزها را همان جا بگذارید.

ترجیح می دهید انها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟

سوال پنجم:

شب می شود شما و او هر کدام در اتاقهای جداگانه ای می خوابید.

صبح زمانی که بیدار شدید به اتاق او می روید:

به نظر شما وقتی که انجا می روید او خواب است یا بیدار؟

سوال ششم:

 وقت برگشتن به خانه است ایا راه کوتاه و ساده را انتخاب می کنید؟

یا ترجیح می دهید از راه طولانی و جالب تر بوید؟


[ شنبه 90/4/4 ] [ 2:6 عصر ] [ حمیدرضا ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ